وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي


وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي

جديد ترين مطالب سرگرمي گردشگري پزشكي رايانه


عرضه ي نوت بوك سبك با 18 ساعت طول عمر باطري

نوت‌بوک جديد فوجيتسو که ويژه مشتريان تجاري طراحي شده است، با عمر باطري 18 ساعت و وزن بسيار سبک 1.3 کيلو گرم، دستگاهي مناسب براي افرادي که هميشه در سفر هستند، محسوب مي‌شود.

http://www.mehrpress.com/images/1390/4/20/2/multimedia_pics_1390_4_it_2990420.jpg

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، اين نوت‌بوک 12.1 اينچي داراي وضوح تصوير WXGA، صفحه نمايش با نور پس زمينه LED و پردازنده سندي بريج اينتل است.

اصلي‌ترين مشخصه Lifebook P771 عمر باطري 18 ساعته آن است که حاصل ترکيب فن‌آوري جديدترين چيپست و پردازنده ULV اينتل با طراحي منحصر به فرد اين دستگاه است.

طراحي P771 به گونه‌اي انجام شده که افزايش قابل توجه بازده انرژي را به دنبال داشته است، از جمله در نظر گرفتن هاردديسک SSD اضافي و يک باطري دوم که مي‌توان آن‌ها را در سيستم مدولار جاي داد.

هم‌چنين آداپتور AC صفر وات آن هنگام خاموشي دستگاه مصرف برق را به صفر مي‌رساند که علاوه بر کاهش مصرف انرژي، از شارژ بيش از حد باطري و کاهش عمر مفيد آن نيز جلوگيري مي‌کند. در سيستم مدولار مي‌توان درايو دي.وي.دي يا باطري دوم يا هارد را قرار داد و در غير اين صورت، ساده‌ترين نقش آن کاهش وزن دستگاه خواهد بود.

کار با اين نوت‌بوک بسيار آسان است، چرا که امکان انتخاب بين اين گزينه‌ها وجود دارد؛ فوجيتسو گزينه‌هاي امنيتي سطح بالايي نيز به اين سيستم اختصاص داده است که شامل محافظ پيشرفته ضدسرقت (ATP) به علاوه حسگر اثر انگشت که امکان ورود سريع و مطمئن کاربر را فراهم مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: عليرضا | تاريخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:رايانه,لپ تاپ,نوت بوك,سبك,شارژبالا, طول عمر باطري,, | موضوع: <-PostCategory-> |